piątek, 12 kwietnia 2013

Liebster Award

Recenzje się piszą, więc w międzyczasie postanowiłam odpowiedzieć na nominację do Liebster Award (nominowana zostałam przez Carvel, której bardzo dziękuję). Wiem, że powinnam to już była zrobić dawno temu, ale szczerze mówiąc, nie znalazłam nawet na to czasu, za co bardzo przepraszam. Nie przedłużając...

Zasady:
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.”

1. Ile czasu dziennie poświęcasz swojemu blogowi?
Staram się poświęcić przynajmniej godzinę dziennie, jednak ze względu na szkołę nie zawsze mi to wychodzi.
2. Oglądasz jakieś seriale? Jeśli tak, to jakie?
Jeśli chodzi o aktywne i regularnie oglądane seriale to zaliczają się do nich Gra o tron oraz Pretty little liars.
3. Czy często wzruszasz się, czytając książki lub oglądając filmy?
Zawsze.
4. Gdybyś mógłbyś/mogłabyś być zwierzęciem, wybrałbyś/wybrałabyś...?
Prawdopodobnie wybrałabym geparda albo panterę.
5. Zakładając, że istnieje reinkarnacja... Kim byłeś/byłaś w poprzednim życiu?
Księżniczką :)))
6. Na jaką premierę książkową i filmową tego roku czekasz?
Jeśli chodzi o premierę filmową, to na pewno na Miasto kości, W pierścieniu ognia oraz Percy'ego Jacksona i Morze potworów, a z książkowych na to, aż przetłumaczą Mechaniczną Księżniczkę na polski!
7. Jaką książkę, która nie została jeszcze wydana, chciałbyś/chciałabyś zobaczyć na naszym rynku?
Taką, którą sama napiszę ;)
8. Twoje ulubione wydawnictwo?
Wydaje mi się, że Otwarte/Moondrive, nigdy się nad tym nie zastanawiałam.
9. Na co narzekasz w książkowej blogosferze?
Szczerze mówiąc, to na nic. Może jedynie na te wszystkie "stosiki" książkowe. Denerwujące.
10. Gdybyś mógł/mogła się spotkać z trzema dowolnie wybranymi blogerami, kogo byś wybrał/wybrała?
Natalię, Catalinę oraz hm hm Cassiel.
11. Znienawidzona przez Ciebie książka to...? 
Klątwa tygrysa.


Jeśli komukolwiek się chciało i przeczytał, to dziękuję. Niestety nie będę nikogo tagować, bo kompletnie nie mam pomysłu na to, kto to mógłby być, oraz nie zadam pytań, bo wydaje mi się, że wszystkie ciekawe zostały już zadane.

PS. Dosłownie przed chwilą załadowałam nowy szablon od Elle, co o nim sądzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz